.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پادگان ساری تعیین تکلیف شود

: شهردار ساری با بیان اینکه در قبال زمین پادگان 50 هکتار زمین به ارتش واگذار شد، گفت:‌ اما اکنون مدعی هستند که زمین پادگان فعلی را باید به قیمت روز از آنها خریداری کنیم.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مهدی عبوری عصر امروز در جلسه اعضای شورای شهر ساری با استاندار، اظهار داشت:‌ طرح جامع هدایت آب‌های سطحی مرکز استان در سال 75 تصویب شد، اما هنوز اجرایی نشده است.

عبوری در ادامه تصریح کرد: ‌هزینه این طرح در سال 78 حدود 40 میلیارد تومان برآورد شده بود.

وی با بیان اینکه بارش باران در بهشهر 100 میلی‌متر و در ساری 23 میلی‌متر بود، بیان داشت:‌ اگر میزان بارندگی بهشهر را در ساری داشته باشیم، چیزی از مرکز استان باقی نمی‌ماند.

شهردار ساری با اشاره به اینکه قبل از این، دو ساعت پس از شروع بارندگی شهر دچار آبگرفتگی می‌شد، تصریح کرد: ‌این زمان اکنون به 40 دقیقه رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه وام 30 میلیارد تومانی، کمر شهرداری ساری را شکسته است، گفت:‌ با سود روزشمار 22  درصد تا کنون باید 51 میلیارد تومان باز پرداخت کنیم.

عبوری خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه این وام برای احداث دو پل هزینه شده که اعتبار آن از سوی دولت باید پرداخت می‌شد، باز پرداخت تسهیلات 30 میلیاردی برعهده دولت بیافتد.

وی با اشاره به اینکه جای پادگان دیگر در شهر نیست، متذکر شد:‌ کمیسیون ماده پنج رای به طرح تجاری و اداری به زمنین پادگان داده و می‌دانیم که رای این کمیسیون قابل تغییر نبوده و این رای ابلاغ هم شده است.

شهرداری ساری با بیان اینکه در قبال زمین پادگان، 50 هکتار زمین به ارتش واگذار کردیم، اذعان داشت:‌ اما اکنون مدعی هستند که زمین پادگان فعلی را باید به قیمت روز از آنها خریداری کنیم.

این مسئول در پایان خطاب به استاندار مازندران یادآور شد:‌ موضوع پادگان را تعیین تکلیف کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یوسف 29 مهر 1391
آقای شهردارکمی هم بفکربنای قبلی زندان سابق ساری هم باشید فرصت راازدست ندهیدبیایید یک اقدام جاودانه ازخودبجابگذارید مرکزاستان وفاقد مجتمع فرهنگی خواهشا مادوستداران فرهنگ رایاری دهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.